
Een week waarin nwe de meeste seizoenen wel qua weer voorbij hebben zien komen. Naast de gebruikelijke sociale activiteiten zijn we ook veel op pad geweest.
🌟 Hoogtepunten van de week
We hebben deze week de zwemlessen gehad waarin er alvast een beetje proef werd gezwommen voor de diploma’s volgende week. BMX les ging steeds beter waar A. steeds meer gaat staan op zijn fiets.
Voor het weekend aan zijn we naar de zee geweest met de intentie om te gaan zwemmen, geen rekening houdend met eb en vloed. Er was dus geen water. Maar dat wilde de pret niet drukken. Van verschillende dode krabbetjes en kwallen tot aan wegzakken in het slijk. De jongste had totaal geen angst en was kruipend aan het cruisen door het zand heen! Heerlijk…
⚡ Uitdaging van de week
Er was weinig mogelijkheid om aan tafel bezig te gaan, dus we namen veel leerstof mee naar buiten. Of in het weekend wanneer er even vrije momenten waren, zag ik dat A. zijn spullen pakte en zelf aan de slag ging.
💚 Favoriet moment
Langzamerhand zie ik steeds meer resulaten van het geven van thuisonderwijs. De kinderen pakken zelf hun spulletjes of komen met ideen om te doen en dat voeren we dan gezamelijk uit. We maken samen een lijst met wat ze willen en bedenken samen hoe we dat voor elkaar gaan krijgen. Ze werken steeds meer zelfstandig waardoor ik weer de tijd krijg om nieuwe plannen die we samen hebben bedacht uit te werken. En we hebben het weekend afgesloten met Vaderdag natuurlijk!
✨ Wat ik meeneem naar volgende week
Hittegolf komt eraan. We maken al plannen wat we wanneer gaan doen en doen het verder rustig aan.
Afsluiter
Bedankt dat je meekeek in onze week! Hoe zag jouw week eruit?

